Jesteś tutaj: Strona główna » Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

28 czerwca 2018

Szanowni Państwo!

 Mając na uwadze ciągłe podnoszenie jakości pracy urzędników Wójt Gminy Trzebielino prowadzi badanie satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Trzebielinie. Tym samym,  od 6 lipca 2018 r. do 30 września 2018 r. można ocenić pracę urzędu za pomocą ankiet.

Głównym celem przeprowadzania badania jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników urzędu, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności urzędu, wprowadzić procedury doskonalące, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych.
Wypełnione ankiety można składać  do specjalnej urny oznaczonej napisem „ANKIETY” – badanie satysfakcji klienta, znajdującej się  na korytarzu w Urzędzie Gminy w Trzebielinie, jak również wypełnić on-line na stronie internetowej – www.trzebielino.pl .
Badanie satysfakcji klienta jest konsekwencją certyfikacji Urzędu Gminy normą ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług administracji samorządowej związanych z realizacją zadań publicznych własnych i zleconych zaspakajających potrzeby społeczności lokalnej  oraz zapewniających wszechstronny rozwój  Gminy Trzebielino.
Wyniki badania ankietowego podane zostaną do publicznej wiadomości na stronie internetowej gminy www.trzebielino.pl do 31 października 2018 r.

Ankieta dostępna w zakładce „wypełnij ankietę”.

Ankiety w wersji papierowej dostępne na stanowiskach urzędniczych.

Zachęcamy Państwa do udziału w badaniu ankietowym.

zobacz archiwum

Zdjęcia

  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1
  • Image 1

do góry